dimarts, 8 de febrer del 2011

INSKAPE
Aquest programa esta molt be, m'ha agradat molt perque pot fer molt de iconos diferents. Es un poc complicat utilitzar-lo però quan agafes es truquet es molt fàcil.
SCRIBUS
El scribus es molt interesant, aquest programa es fa sevir mes per fer revistes.A principi quan començes a utilitzar aquest programa te pareix un pco dificil però despres quan passa el temps el saps utilitzar molt be.
QUINES XARXES UTILITZES?
msn: Aquest programa el fac servir tots els dies per comunicarme amb els meus amics, a jo personalment mencanta i cada dia estic conectat una hora o mes.
tuenti: Aquest programa m'agrada molt perque apart que pots xerrar amb els teus amics,pots penjar fotos, pots deixar comentaris a l'altre gent, hi ara fa poc ha n posat jocs. Es molt identic al facebook.
marca: Pàgina web que es molt interessant. Alla mir les noticies del que a passat a la jornada, els resultats,.. del meu equip.
Hi ha mes pàgines que jo em fic pero s'hi tangues que posar totes no acabaria mai he posat les que mes destac les que m'agraden.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada